tröttis

Torsdag idag, hade sovmorgon till två. Passade på att åka och handla lite inför Berlin resan. Tänkte köpa lite tröjor, men inte hittade jag någon jag tyckte om! Jag som alltid hittar något... Däremot hittade jag smink, köpte tights, underkläder, present till min bror han fyllde år 1:a maj men fick inget av mig så han fick sin present idag, och sedan köpte jag en flaska champagne till mina föräldrar för jag fyller arton på lördag men jag åker halv tolv på dagen så de kommer inte kunna fira mig så mycket, men jag köpte en flaska till de som de ska få öppna på lördag och fira mig utan mig..hehe.  Mamma blev tårögd igen, haha för jag fyller arton. Nöten sa att hon dammsög idag och grät. Herregud mamma, det är inte sista dagen i mitt liv, snarare början på mitt liv. Men det är ju bara glädjetårar som tur är:)

Sitter här nu läser om Riccardo fallet. Har suttit i två timmar och läst och försökt komma på vilka som är vilka av A, B, C, D och E, och vilken historia som är sann. De säger ju olika allihopa. Imorgon ska det här redovisas.. pluggar det sista för den här veckan och jag är så trött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback