trötter

Usch så trött man är då! Dock har jag inte gjort något ansträngande idag, mest chillat va! ;)
Dagen började 08:30 med föreläsningar, gamla elever från skolan som kom och berättade om deras studier och icke studier då. Både intressant och tråkigt, slutade tolv idag. Kom hem runt ett, fikade med mamma & syster på altanen. Det var underbart, vädret & allt!
Sen spela jag lite fotboll med bror min även kallad Zlatan, det ni tjejer! (; Sen resten av kvällen har jag suttit och skrivit på min historieuppsats. Äntligen är den klar!  En grej mindre på listan! Så nu hade jag tänkt gå och lägga mig, tidigare än vanligt...
Imorgon är det fredag ska till jobbet på lunchen och bjuda de på födelsedagsfika! Mumsigt, sen har vi drama uppvisning i Ugglans... Efter det blir det nog glass med Linus i hamnen! :)

Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback