thats the way , aha- aha, I like it

Plugg, plugg och åter en massa plugg. Jag är helt slut i huvudet... Vaknade åtta imorse var hur pigg som helst, gick upp och frukost och sedan satte jag mig lite för att skriva om Latin Amerika som vi ska göra en massa analyser om och såvidare... Inte så kul nej, den här veckan kommer bli en helvettes vecka! Imorgon skola hela dagen sen ska nog vi tjejer ner till stan och köpa present till Anela som fyller år på tisdag. På tisdag skola hela dagen till fyra, snabbt hem fixa sig lite och sedan åka till Anela på 18-års "kalas" (; Onsdag skola,plugga och packa. Torsdag packa. Fredag ut på krogen. Lördag Berlin. Har 4 inlämningar denna vecka, uppsatser, och en redovisning om ricardo fallet. Gosh, kommer jag få sova något denna vecka?

Jag var även på massage idag, det var väldigt skönt! Mamma tyckte att jag behövde slappna av efter allt plugg så hon bjöd mig på massage. Snäll hon är :)
Nu ska jag börja skriva lite på recensionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback