satans idioter!!!

Fyfan säger jag bara! Fyfan! Vi ska redovisa ett brottsfall på fredag och jag, katarina och madde har valt Riccardo fallet. Så nu sitter jag här och letar lite "fakta" om de 4 misstänka killarna. Jag är så förbannad, satans jävla idioter som slår sönder en 16 årig kille till döds! De misstänka är alla födda 91, de kan inte ha något vettigt alls i skallen. Det värsta är att de bara fått ett år för det här, ungdomsvård eller vad det var. Jag hade gett de livstid * 10000000000.
Jag hatar sånt här, killar som tycker om att slåss som letar efter bråk som tror att de är värsta macho killarna. Alltså jag förstår verkligen inte, jag förstår verkligen inte hur man kan stå och sparka en människa till döds, se hur den personen ligger ner och tar emot sparkarna och man fortsätter sparka? Tydligen så ska riccardos hjärta ha slutat slå på platsen där, men de lyckades f"å igång" det igen när de kom till sjukhuset. Men dagen därpå dog han av sina skador och det var av svåra skall och hjärnskador. Jag kan inte beskriva mitt hat till de här killarna.
image170



Kommentarer
Postat av: mickis

det stod något i tidningen om det här fallet idag, jag kommer bara inte ihåg vad.

Postat av: ena

gjorde det? :O

2008-05-07 @ 22:49:41
URL: http://ennaena.blogg.se
Postat av: stina

Jävligt hemskt asså!! Nu tävlar jag ut 10 nagelack i min blogg, ta en titt ;)

Ha en trevlig dag =)

2008-05-08 @ 22:00:18
URL: http://stinaharring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback