Jag dör!

Haha, läste Anelas blogginlägg om Tyskland. Och hon nämnde mig i det och min engelska , ni måste läsa:D

Veckans bästa: Alla roliga utekvällar och roligt folk
Veckans sämsta: Bråket med Malin. ( Vilket resulterade i att hon grät så mycket att hennes ögon hade svulnat på morgonen. Så det kan gå när man bråkar med mig  ;)  ) Men allt är löst nu. Anledningen till att vi började bråka från första början var att hon och Ena ville gå till ett dansställe där det var 18-årsgräns och man var TVUNGEEEEEEN att visa legg, som vi alla tre hade glömt. Alla framför oss fick visa det, även fast de var 30+are så jag sa att vi inte skulle komma in medans de envisades om att vi visst skulle det. Vi kom aldrig in. Det roligaste var nog när Ena skulle gå och prata med honom och säger "Sorry, we are from sweden and we have forgotten our leggs, is it okay anyway?" "Leggs" är legitimation i Enas värld. Eller när hon skulle säga förskola, a children meeting place istället för kindergarden. Någon verkar ha sovit bort alla sina engelskalektioner...
Nu ska jag lägga mig i  min nybäddade säng. Det finns nog inte ord för hur skönt det kommer att bli. I`M HOME!


image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback