home

Efter två timmars läsande om Riccardo fallet gick jag till min kusin. Vi satt och pratade om allt möjligt och drack kaffe. Hon berättade om sina tio dagar med hennes kille (han bor i Bryssel). Han är så snäll mot henne, behandlar henne som en princessa. Snygg är han också, ohlala :D Jag har även packat lite, åker ju på lördag! :)
Nu ska jag fortsätta läsa lite om Riccardo det är så rörigt alltihopa. Jag ska berätta om de åklagade men problemet är att de har inte gett ut deras namn utan kallar de för pojke A, B, C, D. Och ibland kallas de för person 1, 2, 3 och fyra. Och man kan inte riktigt koppla ihop vem som är 1:an av A, B, C, D för att alla skyller på alla, eller så berättar de olika historier om varandra och de är alla åklagade för samma sak, har gjort samma sak. Shit det hela är så krångligt. Men men! Det går bra, tur att det är intressant . Jag kanske ska bli advokat?.. Who knows.
image172

Kommentarer
Postat av: stina

Heej =) Nu tävlar jag ut 10 nagelack i min blogg, ta en titt ;)

Ha en trevlig dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback