Fredag

Klockan är redan halv åtta! Eurovision börjar om en och en halv timma. Ska försöka hinna skriva klart min uppsats på den korta tiden, men först berätta lite om min och Anelas fredag (:

Damen kom till mig runt åtta, hon var fixad och klar och väntade på mig, jag hade precis kommit ut ur duschen när hon kom.. Eller ah jag fick gå ut och leta efter henne i området för hon hade tappat bort sig, jättesnygg var man. Nyduschad inge smink slängde bara på mig en lång skjorta. Men vem bryr sig det var ju bara här i området, Arthur mittemot lär ha gillat det, (;
Vi skulle ut på krogen hon och jag, Jag var inte så taggad men följde med för hennes skull (: Vi kom dit runt halv tolv. Träffade en massa folk, och Linus och Filip var så gulliga som kom ner till Walles för att säga hej (: Längesen man såg de! Alltid lika trevligt!
Det stod i mitt horoskop typ att jag skulle ut och att människorna på utestället skulle inte göra mig besvikna. Haha och det stämde väl in rätt bra om man säger så (;
Dock var det en engelsman som var efter mig som fan, skojar inte. Alltså han var inte jobbig så han var bara "söt" haha. Han skulle trolla för mig, och han kunde trolla! Helt klart! Och det enda han sa "Oh my god, I can't belive it you are so beautiful, soo beautiful. " Så typ himla han med ögonen, so beautiful. Haha, han ba "I maybe kiss you" Stackaren han fick ett "No you don't" Why not? fråga han mig så ljög jag ihop en massa. Stackare han var jättesnäll. När vi var påväg hemåt, vi skulle till garderoben och ta våra grejer så kommer han med dricka till mig han hade varit och köpt . Haha, sen sa jag nej och att jag var tvungen att gå, och han stod och förklara hur vacker han tyckte att jag va, och ville ha mitt nummer och frågade mig om jag skulle ut nästa vecka. Men jag är ju sisådär när det gäller sånt, Och angående nummret jag ville inte säga nej du får inte det, så jag sa eftersom han fråga mig om jag skulle ut nästa fredag så sa jag om vi ses nästa fredag så får du mitt nummer. Och jag ska ju inte ut så . .
Sedan var det en anna kille men han var idiot, Jag & anela stod på dansgolvet och dansade så kom en kille fram till oss och tog oss till hans killkompisar och det störde mig redan där lite. Så vi dansa oss därifrån typ, så kommer han igen efter ett tag och ska dansa med oss där, så börjar han köra nå jävla boxningsmoves mot oss, OCH då vart jag förbannad. Så jag ba tog värsta steget mot honom gav han mördarblicken och så fick han veta att han levde.. killen vart lite rädd och anela tyckte det var askul, hur fan vågar du?! Hahaha, ska man gå fram till en tjej ska man veta hur och inte leka idiot.

Nej kvällen var fkt kul, träffade lite folk och dansade till house, bra musik var det förutom låten "för vi har tagit studenten", ??? anela & jag tog taxi hem vi somna runt tre sen var det uppstigning klockan halv sju för jag jobbade nämligen idag. Jag var heeelt slut! Död bokstavligen. Jobbar imorgon också.. Och har en massa döda-mig-plugg.
Men jag är inte bitter!

image177

Kommentarer
Postat av: Anela :)

hahaha för vi har tagit studenten var ju fett bra! Vi sjöng ju med som om det var vi som skulle ta studenten ju ;)

Postat av: Ena

Hehe kan du be Belma kolla min nya blogg haha =)skicka denna länk till henne om de går bra http://fanjagsnubbla.blogg.se/ ... > Tack på förhand =)

2008-05-29 @ 10:45:55
URL: http://fanjagsnubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback