duktigt

När jag tror att jag har koll på allting så tror jag helt fel. Sitter på historian nu, och när jag kom innanför dörren kom jag på att vi har prov idag... Det vi ska ha prov på finns inte i boken utan han har prov på det han sagt och gått igenom, va bra att jag inte varit med på de lektionerna och att jag är tyå sådär helt körd om fem minuter. Jag kan inte smöra mig in hos lärarna längre... De verkar hata mig, jätteotrevliga jäklar! Som anela säger "det är bara för att jag är svart!" Haha, ah samma gäller nog för mig (; vad annars liksom?
Och det är inte bara historian jag missat idag. Fan borde skaffa mig en almenacka som lyser eller något.... Jag fick iallafall mitt MVG igår på rättskunskapen, trodde jag aldrig .. Men glad vart jag! :)
Nu kommer han! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback