destination unknown ! (berliiin)

Tjena tjena tjena. Tänkte skriva mitt sista inlägg för denna vecka och nästa. Åker till Berlin imorgon, 12,00! Jag fyller även år om sisådär 20 minuter! Glöm inte att skriva ett gulligt grattis-sms till mig!  ;) Fan så kul, men det är tråkigt att jag inte är taggad alls, inte för berlin och inte för att jag fyller arton imorgon. Inge sprattel i kroppen, inge weeey. Känns inte som att jag fyller år imorgon...
Jag mår illa av all champagne jag druckit idag. Därför blir det sängen snart.
Måtse upp åtta imorgon ska packa det sista, handla lite grejer och sen fika med min family.
Jag får önska er alla en trevlig vecka! Själv ska jag ha det hejdundran bra vecka!:D
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback