4 dagar kvar

Sitter i köket och lyssnar på lugna favoriter, passar mitt humör perfekt. Bordet är fullt med böcker och det enda jag gör är suckar. Jag orkar inteee. Men en månad kvar, exakt! Hold on.
Jag kolla nyss på One Tree Hill, åh vad jag ångrar att jag inte följt serien den är ju dunder braa! Får väl börja titta, men när går det?...
Skulle behöva åka och handla lite linnen och klänningar till Berlin. Frågan är när jag ska hinna göra det, får tvinga pappa åka med mig.. Just ja kom på att jag borde ta fram resväskan idag. Och tvätta alla kläder jag ska ha med mig, eller ah mamma får tvätta för jag vet nämligen inte hur man gör. Hon har visat mig fyra gånger men jag kan fortfarande inte... Tvätt maskiner och jag, oj oj oj. Dock kan jag diskmaskinen,den är lätt, där kan inget bli missfärgat :)
Jaja nu ska jag fortsätta lyssna på lugna favoriter och plugga :)

Love, E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback