vad är det med mig och mammor?!

Varje gång jag ska till bibblan och plugga kommer det ALLTID mammor med sina små barn. IDAG IGEN! Men idag fan det slår allt mamman var ju helt körd i huvudet. Hon skrek från toalettten att hennes unge bajsade grönt bajs! Och så råkade hennes unge slå sig i huvudet och hon trodde han hade fått en hjärnblödning. som belma sa vem fan gav henne en unge?! Jag satt bara där och garva åt henne. en hjärnblödning snälla för att han slog sig lite i huvudet, men däremot verkar du ha en fet blödning i huvudet.
Ja, och sen jag & min tur. Glömde berätta vad som hände mig för nån vecka sen när jag låg sjuk. Hade ont i halsen så vaknade jag mitt i natten av att det kittlades i halsen, och jag hosta och hosta men det hjälpte inte. Så kom jag på att jag hade en kopp med te på hyllan. Hade gjort te innan jag gick och lade mig men glömde bort det helt. Så jag tog den där feeeeta koppen (notera feeeeta/stora) med te, satt upp i sängen typ halvsov och så TAPPAR JAG KOPPEN I SÄNGEN! te över hela satans sängen! Mysigt, så halv tre på natten fick jag gå upp och byta lakan och grejer. Kul att jag fick sova länge, jag hade gått och lagt mig tidigare för att jag skulle få sova lite längre, men nej så ska det här hända. Jag och min tur som sagt. . .
Nästa vecka blir det fjällen med min pudding Belma, vi ska ha så kul och jag ska lära henne åka skidor! Inte åka på rumpan Belma ;) Sen ska jag försöka lära mig att åka snowboard! Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Belma

hahahahah...du är stenrolig, notera STEN. fyfa säger jag bara, ja tror Säfsen får se upp för två schtekiga tjejer som kommer gliiiida ner för backen ;)

Postat av: Dino

haha notera det här! för det första kan ni två inte va schtekiga och för det andra kan inte ena åka skidor :/ hahahha skojja bara ;)

2008-03-14 @ 06:55:43
Postat av: ena

Mmm just det du skoja, jag kan visst åka.

2008-03-14 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback