otroligt

Jag blir så jävla förbannad. Vad ska jag göra?! Borde jag?! Jag har sån lust att slå dig nu, så arg är jag. Känner mig så jävla dum! Nej du är dum, ibland undrar jag vad du tänker med och om du ens tänker. Ibland kan du verka så jävla pantad i skallen, sjuk i huvudet - jag har för mig att du planerar värsta sjuka grejerna att allt hitils har varit planerat. Det enda man blir är besviken hela, hela tiden. Åååååh! Jag orkar inte. Inte med DIG, inte med någon! Jag vill komma bort härifrån säga hejdå till alla och inte komma tillbaka. Skulle inte säga nej till en flytt!
Jag saknar min Belma nu! Behöver dig nu! :( du är verkligen bäst!

Kommentarer
Postat av: Belma

Det kommer bli bättre hjärtat, jag lovar. Nu sitter jag här i skolan och väntar på dig. Saknar dig :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback