natti natti inlägg

Yes, tänkte gå och lägga mig nu. Jag ska upp imorgon, tidigt och jobba! Börjar halv nio och slutar tre så att så länge blir det inte! Vill lägga över paraply låten på mobilen som jag fick av D. (: Den är ju hur mysig som helst ! Kom även på nu när jag skrev "mobil" att jag måste lämna in min nalle. Mina knappar har gått sönder igen! Funderar på att köpa en ny mobil vill inte gå runt med trasiga knappar och hålla på och lämna in den fram och tillbaka. Vart sugen på en fet Nokia som pappa köpte till sig häromdan. Kan kolla på film på den och en massa. Fet var den, men den är nog inget för mig, det var display över hela jag skulle typ behöva plasta om den rejält haha. Jag brukar missa fickan när jag ska lägga ner mobilen i jackan, fast jag är ganska rädd om min mobil. Jag slänger inte den hit och dit.,inte med meningen iallafall Hursom nu lämnar vi mobil snacket. Klockan börjar bli mycket! Jag kommer aldrig orka gå upp imorgon! Just nu- tyck synd om mig!
Godnatt Godnatt!

när solen skiner, skiner vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback