håltimma

Yes, geografin är inställd idag. Våran lärare är sjukskriven och vikarien är sjuk så vi fick extra lång lunch idag. Väntar på ES-Mötet som börjar två, onödiga möten med hela skolan...
Började elva idag, pappa var snäll och skjutsade mig till skolan. Han var på humör kan man säga, sjöng typ opera i bilen... Idol för dig pappa? Haha,  han tyckte det var kul "undra vad de skulle säga om jag kom in där och skulle börja sjunga på bosniska eller någt"
"Ja jag vet inte, adoptera bort mig först så får du sjunga vad du vill pappa!"
Sedan sa han en jätterolig sak. "Vet du varför kineser är smartast i världen?" Jag trodde han hade läst det någonstans typ Ilustrerad vetenskap så jag väntade på värsta snille svaret.. "Nej, varför?" Så säger han "För de har inga blondiner" HAHA,
Det var skitkul tyckte jag! Så berätta han en till sak, han hade fått något bildspel av en kompis, ett skämt. Så var det en man, en vit man från storstan som kom med två indianer helt ociviliserade. Han ville visa de storstaden liksom och hur de levde och så.. Så kom de till ett hotell och han sa till de där två indianerna- mannen & kvinna- att de skulle vänta vid hissen och att de inte fick gå någonstans! Så gick mannen iväg till receptionen och sa att han hade med sig de för han ville visa de stan och så och om han fick ett rum skulle han klä på de och de skulle få duscha och det... Medan han mannen var i receptionen så stod ju indianmannen och kvinnan vid hissen. De var nästan nakna hade bara ett skynke runt midjan ah för att täcka "deras ägodelar". Och kvinnans tuttar hängde ner över magen... Så kommer det en stor och tjock kvinna till hissen. Ni vet såna där överklass kvinnor som är tjocka. Hon går in i hissen och så åker hissen iväg och indianerna fattar inte någointing de bara kollar på varandre och hissan- fattar inte nåt... A men så kommer hissen igen - PLING och så öppnas dörrarna och så kommer det ut värsta modellen- jättelång och blond med stora bröst. Så säger indianmannen till sin kvinna "IN DU OCKSÅ! IN!" HAHA, han trodde väl att det var någon troll maskin, han trodde tjockisen "förvandlat" till värsta modellen. (förklaring till Belma ;)eftersom hon har lite svårt för skämt . . .  )
Där fick ni er ett gott skratt va!

Kommentarer
Postat av: belma

HÖHÖHÖ....ja fatta visst.....andra gången du förklarade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback