Godmorgon!

Vaknade ganska tidigt idag, nio på en lördag! Kors i taket liksom! Väntar på mitt kaffe nu ska plugga lite matte. Efter det ska jag & min bror till stan. Jag är barnvakt idag till tre-fyra . . Har en helvettes vecka nästa vecka, ja inte hela veckan men fram till onsdag. På måndag har jag Engelska prov, vi har fått värsta bunten med papper, har typ aldrig skådat en större pappershög som man ska plugga på... På tisdag har jag matte C prov och ni som har läst inläggen innan vet att jag ligger efter med sisådär 30 sidor. Vad gör du på mattelektionerna ENA?! Jag blir så arg på mig själv när jag öppnar matteboken två dagar innan provet och får panik över att jag inte ens gjort det vi ska ha prov på. Det är alltid så. Men jag har aldrig under hela mitt snart 18-åriga liv pluggat matte på mattelektionerna, på något konstigt sätt hittar jag alltid något nytt/ annat att göra... Från och med nu måste jag ändra på min mattevanor! Jo och på tisdag har jag en Organisation & Ledarskap inlämning. På onsdag har jag STORT historiaprov på första och andra världskriget, men det mesta vet man ju om det... och så har jag två inlämningar den dagen dock vet jag inte vilka. Har inte kommit så långt. Sen ska jag jobba onsdag, när jag kommer hem ska jag packa... Och på torsdag har vi EM fotboll våran klass vinner lätt! Och klockan 3-4 på torsdag åker vi till fjälleeeen! :D
Det där var min helvettesvecka ifall ni ville veta, vilket jag inte tror....

Nu ska jag börja lite med matten .
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte så säker på det! Jag har hört ryktas att Eu06 har en riktig dunderstrategi inför fotbollen som kommer att slå knock-out på alla er andra! ;)

Postat av: Malin

Oj, lyckat att jag försöker vara anonym när det står "www.malinkjellin.blogg" under min kommentar....:P

2008-03-15 @ 10:25:36
URL: http://www.malinkjellin.blogg.se
Postat av: Belma

hahahahahhaahah....bra Malin bra! :D

2008-03-15 @ 10:31:18
URL: http://belma.blogg.se
Postat av: Cornelia

gumman! hoppas det går bra på provet!

2008-03-16 @ 19:26:13
URL: http://www.corneliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback