Döda mamman!

Vi fick sluta tidigare idag, sista lektionen var inställd för folk skulle göra omprov. Jag är så duktig jag har inga omprov ! Inte idag iallafall för jag orkade inte göra mina idag (; Hehe. Och jag skulle jobba idag efter skolan så jag tänkte ska jag gå och börja tidigare eller ska jag börja skriva på min uppsats så att jag inte får så mycket plugg ikväll. Och det blev att börja på uppsatsen "när är det okej att bryta mot lagen?". Jag ville inte sitta i skolan och skriva den för jag får inget gjort då utan jag gick till biblioteket, till cafeterian där... Och skrivandet och koncentrationen gick bra ända tills den där satans mamman dök upp med sina två barn och hennes kompis med två barn till - 4 småbarn! NEJ NEJ NEJ INTE HÄR TÄNKTE JAG! BORT MED ER! men nej de slog sig ner där och lät barnen springa fram och tillbaka i cafét. sist jag satt där och skulle plugga på mitt kemiprov kom hon med barnen och barnen sprang runt där och gapade och skrek som små apor. Ser ut som apor gör de också! Okej, det är ett café men det är i biblioteket?! Folk kommer hit för att läsa, plugga och inte för att låta barnen sträcka på sina ben. DET ÄR INGEN LEKSTUGA. Gosh när jag såg henne komma där mina ögon gick i kors, snälla ta dina barn någon annanstans det finns flera caféer i stan och ni kommer till biblioteket. Jag skicka ett hat-sms till mamma och skrev att jag hade lust att strypa den där kvinnan och en massa annat. "Ok älskling" får jag tbk. min mamma är så tråkig när hon skriver sms. Jag skrev häromdan till henne värsta gulliga smset, hej mammi. Hur mår du har du sovit gott. jag sitter i skolan blablabla. Så får man tillbaka "Ok". HAHAH, nej hon skrev inte lite?

Ska renskriva min uppsats nu ! (:

Kommentarer
Postat av: Anela

haha bosniska mammor är så jävla kassa på att sms:a! Min mamma ber attid mig skriva sms när hon ska skicka något. Sen när man skickar till henne svarar hon efter några timmar utan typ punkter, utropstecken, frågetecken osv och svarar med en kort mening ;)

Postat av: ena

HAHAHA, samma här! :D HAHAHAH

2008-03-11 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback