can you resist?

Har gjort svenskan nu, så nu slipper jag tänka på den... Måste gå till jobbet idag, orkar inte klä på mig och grejer. Fast jag bryr mig inte lika mycket längre om hur jag ser ut när jag går ut, haha. Jag går ut utan smink, värsta mjukis stylen. Orkar inte bry mig längre. Min kusin ringde också hon var i skolan skulle ta tåget hem fyra och undrade ifall jag ville ta en fika med henne. Visst, varför inte ska ändå till stan.. Sedan ringde min andra kusin och undrade ifall jag ville gå ut och gå med henne ikväll- visst jag behöver röra lite på mig och få lite frisk luft har dock fått gott om frisk luft i fjällen.
Har bokat tid hos frissan - eller ah två tider fast samma dag,på tisdag. Hos två olika frisörsalonger- AQUA och hårmodet. Vet inte vem jag ska gå till, haha. Måste avboka någon men vem? Ann på hårmodet är jätteduktig, sen har jag hört att Jossan på AQUA är grym hon med...  

So long!

Kommentarer
Postat av: Anela

Ann is the shit!

Postat av: ena

jo hon är ju det:P

2008-03-28 @ 19:53:19
URL: http://ennaena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback