belma&jag

Haha, belma och jag om bilden på dockorna nedan som jag sa ser ut som vi i sommar:

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

HAHAHAHHAha

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

du är cp

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

fyfan

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

är vi så fula???

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

OCH VEM FAN ÄR JAG OM JA FÅR FRÅGA?

ena . säger:

jag är fan den fulaste

ena . säger:

negern

ena . säger:

du är hon med svart hår

ena . säger:

och jag hon med lite brunare den fulaste såklart

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

ja ser ut som en HOOOOKER

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

hahah

ena . säger:

HAHAHAHA

Belma, yeye. Sommaren 08! säger:

asså du är störd jossan ser ut som en prostutierad rysk

ena . säger:

HAHA

ena . säger:

störd kan du va själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback