sommar looov!

Ohja det har jag nu!! Underbart. Skolavslutning imorse från halv nio till halv tolv sedan var det bara att gå ner till stan och möta upp Ida där. Vi gick till Georges och fika satt där ett bra tag. Halv tre skulle jag hämta min bror från dagis sen gick jag & han och köpte glass och gick sakta hemåt. Han tjatade heeela vägen hem på mig "jag vill gå och bada hos Idaaa, jag vill gå och bada hos Idaaa". Skulle aldrig nämna att Ida sa att han fick komma och bada i hennes pool, men men. Ringde Ida när vi kom hem och sa att vi skulle komma och Tarik vart helt överlycklig! Det var riktigt skönt att svalka sig i poolen & glassa i solen med Ida!
Sen när vi kom hem hade pappa kört fram en släpvagn full med sand som jag skulle hjälpa honom med?! Han lägger stenblock på baksidan, fan jag kände mig som en bonde i bikini och en fet spade och en släpkärra. Gulligt! Men arbetet tog snart slut då jag tappade ett 8 kilos block på pekfingret! Och jag hade precis sagt innan till pappa när jag envisades med att jag skulle hjälpa honom med blocken "vadå tror du itne jag kan bära ett block eller?! tror du jag är en klenis" och efter fem minuter hoppade jag omkring där och svor åt allt. Kommer nog tappa nageln ifall ni ville veta, det var inte skönt att få det på fingret, stenblocket gled ur handen och så tappa jag det på fingret som var på ett block under, uh så mosat det blev.


Imorgon ska jag till Linus för han tar studenten. (: Sedan blir det girls night hemma hos mig eftersom mina föräldrar är borta på en annan studentgrej (: Ska bli kuul!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var mycket roligt du :) Måste göras om snaaart !!

2008-06-08 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback