sådär innan bedtime

Vad gör jag nu ?
Lyssnar på musik, kollar flygbiljetter till Sarajevo, chittchattar på msn, läser aftonbladet & skriver blogg inlägg.

Vad har jag gjort idag?
Sovit, pluggat på teorin, umgåtts med Belma sen 1. Vi har fixat med våran resa & planerat våran resa till Oskarshamn/Kalmar.

Dagens plus i kanten?
Belma & vädret.

Vad ska jag göra imorgon?
Jobba 09:00-18:00. Jag har panik inför imorgon, sån tönt som jag är. Har lovat min chef att jobba nu nästa vecka och eftersom jag & Belma ska åka till Oskarshamn & Kalmar behöver jag ta ledigt... Åh vad pinsamt, vad ska jag säga?... Efter jobbet ska jag umgås med Linus. (:

Där fick ni er en update!

Bäst för mig att jag går och sover nu, annars kommer jag va döööd imorgon. Godnatt!

I like U , but I don't.

Kommentarer
Postat av: mickis

vem är Linus då? ;)

Postat av: belma

hihih du är bäst!

2008-06-18 @ 14:15:58
URL: http://belma.blogg.se/
Postat av: Ena

Hehe Linus är en kompis (;

2008-06-18 @ 23:17:47
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback