Norway!

Dags att börja tänka på vad man vill göra efter studenten då det är bara ett år kvar!
Visst vill man plugga vidare men frågan är vad ska man plugga och orkar man direkt efter? Har jag de två frågorna klara ja då blir det plugg direkt efter.
Men som det ser ut nu så är det ett starkt NEJ på de frågorna och jag börjar undra vad jag ska göra?! Det som är solklart är att jag vill inte va kvar i den här staden, är jag det så kommer jag va fast här livet ut känns det som. Tragiskt.

Första tanken var att flytta till Bosnien i ett år och jobba på den svenska ambassaden i ett år, har "kontakter" som jobbar där som skulle kunna kirra jobb åt mig. Sedan slog mig en annan tanke, varför inte Norge? Nära och bra liksom.
Pratade med mamma & pappa och de tyckte likadant, varför inte?
Har kollat på jobb nu men orkar inte läsa norska inatt så jag strunta i det, satt och kollade lägenheter istället och jag hittade en asfräsch! Skojar inte den var grym! Men innan man skaffar lägenhet vore det bra om man hade jobb.. Vi får se hur det går :) Jag vill bara bort härifrån se något nytt, träffa nytt folk..

Kommentarer
Postat av: belma

Ja hänger på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback