Jobb

Ge mig massage! Min kropp skriker efter massage! Och en säng just nu! Har jobbat idag, jobbat hela veckan! Har fått jobba själv också. Det har gått bra & det går bra.
Jobbar imorgon & på lördag därför jag hade tänkt lägga mig tidigt. Vad gör jag mer förutom jobbar? PLUGGAR. Kul lov jag kommer få! Pluggar på körkortet. Hoppas jag klarar det så jag slipper öppna de där böckerna igen...

Jag är så trött så jag orkar inte skriva så mycket, jag skriver mest för att uppdatera bloggen lite va... Kan säga att jag saknar min Belma!  Vill träffa dig snart! Har även fixat så att jag ska göra hårförlängning fast det blir efter ayia napa. Bokat tid för slingor& klippning och nagelförlängning innan ayia napa !=) Och imorgon ska de resterande pengarna betalas in till resan! känns riktigt nice faktiskt.

Nej ni, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: belma

och jag saknar dig snygging!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback