Fan ta dig Anela.

Anela & Malin ska ut på krogen, skumparty och en massa house. Jag känner inte för att stå och dansa i skummet men däremot känner jag lätt för housemusik. Skulle egentligen gått ut idag men det blev ändrade planer, och Anela försöker verkligen övertala mig.


Anela säger:

koll VILKA IDIOTER SOM HAR KÖRKORT

Anela säger:

typ militärgustav

e n n a .| säger:

hahaha kom inte till mig sen och tigg om skjuts till matan

Anela säger:

haaha mwn su är smart bebis

Anela säger:

du fixar det

Anela säger:

jag vet det

e n n a .| säger:

NEJ

e n n a .| säger:

SÄG ITNE SÅ

Anela säger:

skumpary väntar

e n n a .| säger:

alla säger så sen när jag inte klarar det kommer jag bli fett besviken för alla har sagt att jag kmr klara det

Anela säger:

ah sånt suger ju å andrfa sidNa

Anela säger:

MEN säg ntte till folk när du har teori

Anela säger:

för då vet inte vi :D

e n n a .| säger:

haha men nu rä det kört

Anela säger:

men jag vet inte när du har det

e n n a .| säger:

nej vill du veta:P

Anela säger:

oj mnen vad äre det jag ser???? det är löningshelg

e n n a .| säger:

HAHAH FUCK OFF

Anela säger:

feeett snygga killar ute

e n n a .| säger:

jag bockar dig snart:O

Anela säger:

hahahaha

Anela säger:

hahaha

e n n a .| säger:

Det vill vi itne va

Anela säger:

men jaa teoriboken är också SEXIG!

e n n a .| säger:

Jag har feting ångest, seriöst.

e n n a .| säger:

HAHA, lägg av, kanske kommer fem i två och shakar loss

e n n a .| säger:

och flörtar loss tar mig en snabbisdrink

Anela säger:

men då har du 5 minuter på dig, sen stänger det

Anela säger:

fast ddrt kanskte är värt det

Anela säger:

houseeeeeeeeeeee

Anela säger:

och inte typ för vi har sagit studenten

Anela säger:

suger kock

Anela säger:

horsecock

e n n a .| säger:

men sen kommer jag fastna på grillen, alkis mat mitt i natten sen kmr jag komma hem fyra sen kommer jag sova till fyra nästa dag och sen är det kört

e n n a .| säger:

MEN LÄGG AV FÖRFAN!

e n n a .| säger:

nu är jag tvungen, fan dig

e n n a .| säger:

skulle ha blockat dig.

Anela säger:

hahahahahahahahahahaah

e n n a .| säger:

Aja jag kanske kommer

Anela säger:

you now you love me

Anela säger:

och finns det nått bätte än fyllemat?

Anela säger:

om jag LOVAR, att vi går hem senast 2 och inte stannar varje meter, och om jag LOVAR att dansa utan att ta paus.. kan du tänka dig att överväga ditt beslut?

e n n a .| säger:

Hahahahahahaha

e n n a .| säger:

ehm nej

e n n a .| säger:

Nej men vet inte.

Anela säger:

men din jävla MORMOR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anela

haha vi var på BK, asmycket folk och fett bra musik, bara house, R`N`B and so on, så det var ju synd att du inte följde med, men nästa gång kanske, mormor ;)

Postat av: Ena

bk? var ni inte på waldemars? :S

2008-06-29 @ 16:33:29
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback