Att livet kan sluta bara så där..

Kom in en kvinna igår på jobbet och skulle skicka blommor till en begravning. Och tjejen som hade dött hette Malin, så då tänkte jag att hon måste va ung, för det är inte vanligt att 60+ heter Malin..Sen berätta hon att tjejen var bara 18 år gammal och att hon körde ihjäl sig dagen innan hennes student. Fyfan vad hemskt jag ryser så fort jag tänker på det, dö i en bilolycka dagen innan hennes student. Usch, det är sjukt läskigt att man kan dö bara sådär. Att livet kan sluta bara sådär. Stackars föräldrar, de hade säkert fixat med hennes student, och livet fortsätter utan henne. Det är hemskt och orättvist!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fyfan... Jag ska aldrig ta körkort! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback