Är du snygg eller?

Maha, jag är sjuuuuuukt trött med typ 53295485235+0945283495´3+45 u i sjukt.
Har jobbat hela veckan och jag är skapligt trött & galet slut nu.. Skönt att jag slutar två imorgon och åker till Kalmar direkt efter! Ska tillbringa helgen där i Oskarshamn & Kalmar. Tar tåget som går halv tre och vi är i Kalmar strax efter åtta. Ska åka med Belma godingen.
Ja ni, hade tänkt packa ner det sista och be pappa spela in resten av Portugal-Tyskland matchen. BARA FÖR ATT Ronaldo är med. Han är mums.
Åh, trött idag på alla midsommarbuketter på alla kransar. "Ser det ut som att jag bryr mig? Aah men gå och plocka i trägården förf*an." skojade jag med tjejerna i affären att jag skulle säga till nästa kund som kom in och skulle ha en krans.
Och imorse var jag på grymt dåligt humör, sovit dåligt, och tågbiljetterna fuckade sig kunde itne betala över internet och jag gick tilol tågstationen för att köpa de där och det gick inte att köpa de där, det dummaste jag hört! Så kommer en kund och vill att jag ska plantera en grej åt henne. Jag hade lust att smälla till henne med krukan i huvudet. Hon skulle ha blå blomma i, men nej sen skulle hon ha vit..Men neej det passade inte så hon ville ha blå för det skär sig finare mot de andra färgerna. haha och tjejerna bara skrattade och sa stackars ena för jag fick stans mest jobbigaste kund. SUCK , alla de dras till mig.
Nu ska jag sova, ska upp sex imorgon BARA FÖR ATT jag ska komma en timma tidigare,klockan åtta,  för att det är midsommar. HAPPY DAY.
Lite irriterad är jag som ni ser, vet knappt vad jag skriver så trött som jag är.

Hoppas ni får en trevlig midsommar och helg.

Pusskram & klapp på stjärten som Rosita på jobbet säger.
Just apropå Rosita. HAHA, stackaren halka på en stjälk och landade på smalbenet i en kant på en träkruka. Skrek till som bara den och jag gick framför henne och jag fick ta mig fan hjärtstopp! Shit så hon skrek, låg på golvet och benet skakade. Det vart "hål" i benet och precis på en blodådra. Haha men så satt hon i bara trosor bakom skänken där haha, för byxorna var för tajta och Rosita är kanske 58 år. Men hon är störtskön! "Vafan GUBBE HAR DU FÅTT KÖRKORTET I KELLOGSPAKETET." sa hon till en gubbe som parkerade på våran lastzon :P


Kommentarer
Postat av: Belma

hahahahah, stackars rosita fan! Och det märks att du är trött för det här blogginlägget var knasigt :D och idag åker vi, ;) see you later! <3

2008-06-20 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback