ÅÅÅH ERA SLÖA DUMMINGAR

åååh, Spanien vann såklart när det bara var en minut kvar. De gör alltid så och jag åt nästan upp kudden när David gjorde mål! Det hade varit bättre om Sverige satte in ett lag pensionärer istället för de som spelade! De sprang aldrig upp mot mål när de fick läget utan stod kvar och kollade på när två stackare sprang upp med bollen. KLART SOM FAN att det inte blir mål då!! Och Henke missade värsta bollen det kunde ha blivit 2-1 då. Men neeej han står bakom en spanjor och väntar på bättre tider. UUUSCH!
Hade jag varit deras tränare ojojoj! Min kusin som satt med och kolla sa när jag sa "hade jag varit deras tränare då, då då..!" "Ja då hade du våldtagit alla!" säger hon då. Hahah. Och divan Ljnugberg.
Okej jag ska inte klaga mer! Jag är inte bitter! ;) Bra kämpat Sverige men ni är ingenting utan ZLATAN!! Det är Zlatan som tar er vidare!

Zlatan, du är kung!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback