Till Dig Pappa <3

Först & Främst vill jag säga Grattis världens bästa pappa!
Alla säger så "jag har världens bästa pappa"  och det är så vanligt att man säger så och visst alla tycker väl att ens pappa är bäst.
Men när jag säger världens bästa pappa så menar jag det verkligen med hela mitt hjärta. Min pappa är bäst för mig och det finns ingen bättre än honom. Han ställer alltid upp för mig och då menar jag alltid - vad det än är! Jag kan prata med honom om allt känns det som även om det finns vissa gränser, saker man inte tar med sin pappa. Men skulle det behövas skulle jag kunna prata med honom om vad som helst, berätta vad som helst för honom. Han har funnits där för mig hela livet och kommer göra det så länge han lever. Vi, hans flickor betyder allt för honom precis så som han betyder allt för mig, oss. Han är min bästa vän, min hjälte, min beskyddare, Han är min pappa. Han brukar säga "Jag vill ge dig allt och om jag skulle kunna skulle jag ta ner en stjärna åt dig", men det du inte vet pappa är att du är min stjärna! Ljuset i mitt liv som hjälper mig på vägen om jag hamnar fel. Du är det bästa & att ha dig vid min sida betyder allt för mig! Tack för att du är världens bästa pappa! Jag älskar dig! ... och grattis på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback