"stå inte sådär det är frestande..."

Kors i taket vad jag & malin är duktiga! Jag har tränat i lördags efter jobbet, igår efter jobbet & idag med Malin runt tolv. Har sprungit på löpbandet som en tok. Klockan sex ringde jag Malin igen och undrade ifall hon ville träna igen.. Ja sa hon och vi tänkte gå på Afro Moves som började halv sju. Men klockan blev kvart över sex och vi var fortfarande utanför Malin så vi skulle aldrig hinna till gymmet, vi struntade i gymmet Malin sprang upp till sig bytte om sen gick vi till mig och lämnade väskan och så gick vi en lång promenad!
Vi var ute och gick i 2,5 timmar! Bra va?! Vi pratade om en massa :) Vädret var fint till skillnad vad det var på förmiddan..
Min chef ringde mig idag och sa att jag fick vara ledig imorgon också! Oj oj oj så bra tänkte jag, och skönt!!

Jag & mamma har vunnit ngn sminkgrej. Vi skulle ha åkt till Enköping i måndags för att få vårat pris och sådär ochd et var någon mingelgrej men eftersom vi fick reda på det så fort så hann inte jag ta ledigt. Så imorgon klockan två kommer hon till oss istället :).

Apropå jobb, igår när jag jobbade skulle jag gå ut och vattna blommorna.. Och när vi vattnar tar vi en stor hink och doppar blommorna lite snabbt... Så stod jag där ute och böjde mig ner så kommer det en gammal gubbe, han var väl runt en 70 år gammal?.. Och han började fråga mig om någon blomma och så sedan när han skulle gå böjde jag mig ner igen för att ta upp en blomma så står han och kollar på mig och säger "Stå inte sådär med rumpan det är väldigt frestande att " och så visade han med käppen vad han ville och han mena slå mig på rumpan med den. Jävla äckelgubbe! Jag är arton och du är typ 200 ?! Vilka idioter det finns!

Fredag imorgon, ska träna emd Malin. Maria kommer med sminkgrejen och sen på kvällen funderar jag på att gå ner till hamnen och sätta mig där med några och ta en sommar cider* ingen öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback