Helgen

Det blev utgång både fredag & lördag och jag som absolut inte skulle gå ut för det skulle inte va mycket folk den helgen. Men men jag vart ju sugen på fredagen där, jag & Malin drog ner till hamnen och satte oss på flotten där och myste lite med dricka & skitsnack :)
Jag dog av skratt när Malin berättade hur hon ville att hennes framtida man skulle fria till henne. Hon hade planerat allting in i minsta detalj, patetiskt haha men så söt hon var! Och låtarna hade hon bestämt också!
Sedan kom mitt & hennes ögongodis, gosh jag gillar't! De tyckte att jag & Malin var galanta damer! "Här kommer de två galanta damerna".  haha. Ja det blev ju en del ögonkast från varderas sida (:
Vi satt på flotten där ända tills Luka stängde sedan skulle vi dra med honom & Pontus till Waldemar's men påväg upp dit stannade vi vid en bankomat och skulle ta ut pengar och jag som är så tråkig tryckte på lite knappar o h skulle ta ut 600.000 med Malins kort och då svalde automaten hennes kort! Haha, jag höll på och dö av skratt! Så ringde hon kundtjänst "Han låter snygg!"  haha,
Nej det blev hemåt för våran del pga kortet.. Och det tog oss sisådär en och en halv timma att komma hem.. Jag sov fem timmar den kvällen för jag skulle upp sju och börja jobbet halv nio..
Sedan kom man hem från jobbet halv fyra. Fikade med mamma och fixade mina naglar och vips så var klockan åtta! Dags att börja göra iordning sig! Vi skulle ut ner till hamnen jag, Anela & Malin. Vi var snygga faktiskt! Men det var lite pinsamt när vi kom ner dit och Luka stänger flotten för det var dött där på den.. Så vi satt uppe istället vid restaurangen och tog varsin dricka innan vi skulle dra till walles för att checka läget. Annika var även med då, vi gick upp till walles halv tolv och det var helt dött! Helt dött! Folk var väl uppe på BK så coolingen Annika skjutsade upp oss till BK, det var väl lite tomt där med men folket kom sen och jag hade faktiskt sjukt kul den kvällen!
Jag fixade ihop Malin med hennes ögongodis som hon spanat in kvällen innan och han spanade även in henne! Killen är 25 men jag fixade! Fan att hans kompis inte var med den kvällen men Malin är skyldig mig en tjänst så ;)
Sedan lyckades Anela ramla i trappen så hon vrickade foten och var alldeles gråtfärdig. Hon satt själv på en barstol, arg, hade ont och var på väg att böla och så svor hon åt allt! haha.
Eftersom Malin var med hennes hunk hela kvällen fick jag dansa med Anela. Och vi råkade ut för en kille som inte förstod att man ville att han skulle sluta taffsa efter att ha sagt åt honom en miljon gånger. Han började taffsa på Anela överallt så jag & hon bytte plats och jag stod med ryggen mot honom och bara väntade på att han skulle taffsa på mig. Och hanbörjade och jag tog bort hans händer hela tiden och sa åt honom men sen var det droppen. Jag bara vände mig om och knuffade honom över dansgolvet. Jag vände mig om sen och fortsatte dansa och han knacka mig i ryggen säkert en sju åtta gånger och sa "Gå härifrån", "Kan du sluta stå här du stör mig?!" "Va fan gör jag din idiot jag har stått här hela tiden du kom fram till mig och inte jag till dig så tycker du kanske att det är trångt varsågod och gå du!" Och han slutar inte knacka mig i ryggen och ba skriker "gå härifrån". "Stick, va fan vill du, jag tänker inte flytta på mig så lägg av" och han knackar igen. Och då jävlar small det, Jag sa till honom fyra gånger slutar inte du pilla på mig kommer du va¨på andra sidan väggen, jag går till vakten om du inte slutar störa mig, Killen börjar skrika och grejer. Och killarna som vi stod med Jag & anela och dansa med rycker in och tar bort honom från mig. Och då börjar han mucka med de och en utav killarna knuffar honom så jävla hårt att han flyger över dansgolvet. Och så kommer vakterna och slänger ut killen. Shit vilket jävla liv. Äckel kille.
Men kvällen var grym! Hade skitkul med Anela, Malin, Luka och hela hans killgäng! Jag var verkligen på G och det märktes, allt gick precis så som jag ville! (a) Jag kom hem sex på morgonen, BK stängde tre sedan gjorde vi sällskap hem med killarna . Jag & Anela fick Malins hemnyckel så vi gick hem till hennes lägenhet , hon bor typ 2 min från mig. Så jag & Anela gick hem till henne och invaderade hennes kök. :D Käkade frukost typ halv sex på morgonen och summerade kvällen! Sen kom Malin, hon skulle egentligen va hos han killen men det blev ändrade planer så att säga och hon kom också efter ett tag. Efter att vi druckit upp all mjölk typ upptäckte vi sista datumet "7" haha och det var den 19 då. Så vi hade druckit upp 12 dagar gammal mjölk! HAHAHA. usch! Anela var invalid i foten och var lika "glad" som vanligt!
Nej helgen har varit toppen kunde inte blicit bättre!
Det var supermysigt på flotten och grymt på BK!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, underbara jäkla kvällar och underbart sammanfattande inlägg! Och nu på fredag hoppas jag du hänger med ut igen så att jag kan betala tillbaka för förra helgens tjänst! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback