Torris

Belma säger: Alltså han är så torr på msn den där killen! Riktigt torris!
Ena säger: Vafan, smörj in honom lite då;)


Läste belmas inlägg om mig på gympan, du är ju så skojig du Belma va!:

Har haft idrott som sista lektion och gud så kul det var. fattar inte hur jag orkar skratta så mycket? Visst är jag lättroad men endå. Enas fel, skrattar sönder mig varje dag. att man ens kan ha så kul i skolan trodde jag inte. haha. Idag tex. på idrotten skulle vi spela vollyboll och alla vet juh hur duktig Ena är. ;) Varje jävla gång och då överdriver jag inte, så sköt hon bollen rakt in i ett rum istället för att sikta den mot mig. till slut kunde jag stå inne i det där rummet och vänta på att en boll skulle komma. Sen när vi står och lyssnar på läraren så säger hon: Fan jag är inte så händig av mig, hade den bara vart 10 cm längre så hade det gått. HAHAH. snuskig är hon också. ;D

bara för att din tunga hänger ut när du ska slå en boll ;) du har väl gjort för mkt av något belma ;) hahaha! och det jag mena att om den bara hade varit 10 cm lägre* så hade bollen kommit över. Men man hör ju det man vill höra, right Belma? ;) Du missade byggarbetar killarna OCH "röven " när jag egentligen menade "rören" ;)  haha. What a day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback