Tidsfördriv

senaste
1. Kompis/kompisar du träffade: - Annika, Katta, Elin, Madde på matten sista lektionen?
2. Personen du pratatade med: - Belma
3. Du fick SMS av: -
4. Du kramade: - Annika

idag
5. Kläder: - svart T-shirt, svart väst, sjal, mörka jeans, svarta stövlar
6. Bättre än igår: - Jo

imorgon
7. Är det: - onsdag
8. Planer: - skolan, jobba, träna, plugga
9. Något tråkigt som händer imorgon: - det får vi se

favorit
10. Nummer: - har inget
11. Färg: - Rosa/ svart
12. Årstid: - sommar!
13. Saknar du någon? - Ja
4. Humör för tillfället? - Nej tyvärr,

frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? - Gick upp ur sängen ? (;
16. Vad åt du sist? - Päron
17. Vad irriterar du dig på? - massa, fjortisar t.ex. :D
18. Tror du på distansförållanden? - Inget är omöjligt!
19. Vem tänker du på just nu? - Ingen
20. Tror du att personen tänker på dig också? - don't know
21. Vart reste du sist? - Bosnien- Sarajevo!
22. Vad gjorde du igår kväll? - Skola och jobbade
23. Liknar du din mamma eller pappa? - en mix, mest mamma
24. Ler du ofta? - OM JAG GÖR?! (;
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,) - Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - Ja
27. I vems säng sov du i igår natt? - Min
28. Vilken färg har din tröja? - Rosa

sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? - Ja, tyvärr.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - Vet inte
31. Gråter du när du skadar dig? - Jag brukar inte skada mig, så jag vet inte.

lycka
32. Är du en glad person? - Det kan ni ge er på! Det bara smittar av sig!
33. Vad gör dig glad? - musik, vänner, familjen. Massa.
34. önskar du att du var lyckligare? - Klagar inte, men visst kan det va bättre
35. Är lycka överskattat? - Nej
36. Kan musik göra dig glad? - ohja (:

kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ?'Jag älskar dig''? - Yes,
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? - Ja..
39. Har du en flick/pojkvän? - Nej
40. Är du nöjd med det? - It's cool, men ibland vill man ha någon..
41. Är du kär? - Nej

hat
41. Vem hatar du verkligen? - Ingen!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? - haha nej
43. Är du en mobbare? - Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? - Nej, tror inte det
45. Har du blivit sviken någon gång? - Ja,

skola
46. Gillar du skolan? - Det är rätt chill va
47. Favoritämne? - sovmorgon, haha ;)
48. Värsta ämne? - Rättskunskap
49. Har du spytt i skolan nån gång? - Haha nej!
50. Är skolmaten god? - Man ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback