Tell me where?d you get your body from.

"Jag ska bli en pilotbabe till sommaren!" Sa jag till syster min, Sen kom jag på att jag sagt så de senaste fyra åren... Men hey, nån gång måste man börja och nån gång måste man lyckas!
Mamma och pappa åkte till stan och jag och syster är själva hemma. Jag satte på musik och skulle städa lite. Man kan inte städa utan musik, hallå? Det är nog anledningen till att jag aldrig städar klart, jag blir ju helt slut efter all dans! Get naked var på max, Britney har lyckats ännu en gång. Jag är inget Britney- fan, men hennes låtar är helt okej, hon gör och kommer göra en Comeback! Kevin Federline kan ta sig någonstans.

Dansade lite för min syster nu, körde mina berömda moves för henne, haha sen kom jag på nåt nytt som hon bara var tvungen att spela in. Blev ju en hel dansfilm det där! Och jag har börjat få respons, ja angående min sångröst! Folk börjar tycka att jag sjunger bra. Min syster sa det förut, att jag sjunger bättre än Nicole, haha. Och att min syster säger det, det är liksom "Kors i taket". Vem vet, idol nästa ?

Skön låt, (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback