Sooova snart!

Jobbade idag efter skolan så jag var hemma sju. Vid åtta åkte jag till mina kusiners kusin, de skulle vara där och dricka lite så de ville att jag också skulle komma. Det var bara jag, mina två kusiner, min kusins kille, deras kusin, patricia, en tjej och en kille som jag inte vet vem det är. Det var faktiskt kul, jag skulle bara va där någon timma men det vart mer än en timma... Mycket dans, dricka & skämt blev det(: de tyckte det var kul att jag var där med tanke på att de är mycket äldre än mig allihopa . 
Fick gå hem själv genom peddo skogen, men jag hade väl ändå sällskap- belma ringde mig och pratade med mig hela vägen hem (: snällt av henne !
Jag är så sjuuukt trött, ni anar inte! Lördag imorgon! Sova, sova! På kvällen ska jag nog till min granne Ida, tjejerna ska vara där ska bli trevligt att träffa de. Det var ju så länge sen!
Jag har verkligen ingen lust eller kraft till att skriva mer, så det här får duga för ikväll/ inatt.. Nu ska jag krypa ner i min underbart sköna säng! Om jag har skrivit konstigt/ fel what ever så får ni ursäkta mig.. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback