So if you see us in the club go on and walk the other way

Var barnvakt igår, kändes som att alla hade fest då! Men jag hade det ändå ganska trevligt hemma med Belma. Ida kom sen också. Vi gjorde mat, jag hade dukat bordet fint (: tände ljus och så:) Det var mys. Jag underhöll tjejerna lite senare på kvällen till  Vill ha dig i mörkret hos mig och what a feeling. Ja men det var ju kul, tyckte de ! ;) Kollade på film vid tolv, världens segaste och tråkigaste film. Men ändå så ville man inte sluta titta, den var så sjuk så man ville se slutet. Den var nästan 2 timmar! Joshua hette den. Boooooring. Den får då * av mig.
Belma åkte hem nu, nu har vi setts fredag, lördag, söndag och måndag imorgon. Måste plugga historia idag, har prov på onsdag. Jag föredrar hellre en filmkväll, varför inte en film dag?
Vi kollade på klipp på youtube från ayia napa, sunny beach och turkiet- VILKET PARTY alltså! Helt sjukt. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback