Sista dagen!!

Sista dagen på jobbet idag, tog ledigt torsdag & fredag. Ska bli skönt att få soooova!
Fick springa imorse till jobbet, hade ställt klockan på 07:15 så tänkte jag att jag hinner nog fixa mig på en timma och en kvart. Men det är farligt att "råka" stänga av alarmet på morgonen. Så jag sov till åtta jag, hade ungefär en halvtimma på mig att fixa mig, men det vart 40 minuter- så jag fick springa till jobbet jag. Kommer in där prick nio, snacka om att jag är punktlig (; Men man ska aldrig vara punktlig har jag fått lära mig, man ska alltid vara lite tidigare.. Hmm? Men jag kommer in där och det första jag hör är:
"Jag har hört en massa rykten om dig!"
"Va? Vadå? Om mig? Eller hur!" Går aldrig rykten om mig, jag är ju så tråkig jag hehe. (;
"JO! det är sant! Går rykten ända bort till Åker, om dig på nyår!"
Näe tänkte jag, vad har jag gjort nu?! Någon som spridit falska rykten?! Typiskt mig att tänka det värsta!
 "Jaha, vad för rykte?"
"Mmm skulle du allt bra vilja veta va! Nej jag har hört att du var en riktig pudding på nyår!!"
HAHA, trodde det var nåt hemskt jag skulle få höra (; Men det var väl kul (;

Timmarna gick ganska fort idag, känner att jag kunde ha jobbat till åtta för jag var inte det minsta trött. (:
Just det! Midsommar hos Belma! Hon har tydligen jättesnygga grannar som rullar runt på gräsmattan nakna på midsommar ?! Belma var ändå för skön när hon berättade att de gjorde det i somras: TROR DU INTE JAG VAR SOM FASTKLISTRAD VID FÖNSTRET ELLER?!

Kommentarer
Postat av: belma

haha undra vem som spred de ryktena (A) hahahaha, du och jag bänkade framför mitt fönster på midsommar ;) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback