Sista dagen på lovet.

Var tidig imorse, vaknade nio wowowow! Duschade och fixade mig sen åkte jag ner till stan med pappa, jag skjutsade mig själv hehe. Pappa är fortfarande osäker jag ser i ögonvrån hur han närmar handen hela tiden handbromsen. Pappa jag kan bromsa? Och jag kan köra!
Jag var första "kunden" på fiket, min kusin jobbade och jag hade lovat henne att jag skulle komma ner och fika. Satt där till fyra sen gick vi hem tillsammans till mig och fortsatte fika. Snackade lite skit med mamma min, ett vanligt tidsfördriv för tjejer, dock är inte jag så bra på att snacka skit, faktiskt..
Skola imorgon, vet inte när jag börjar får kolla upp det sen. Det här sista halvåret kommer va skönt när det gäller schemat. Kommer inte va i skolan lika mycket, mer sovmorgonar!! Det är det enda jag behöver, sova ut på morgonen sen kan jag va i skolan till sex om det så nu behövs, men bara jag får sova för jag är verkligen inte en morgonmänniska, vem är det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback