Senaste..

Klädsel:
Vad har du på dig idag:
Myskläder (:
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga alls, men annars stövlar.
Favoritfärg på kläder: Svart


Senaste person som:
Sov i din säng:
Min syster, hah
Du pratade med i telefon: Martin
Du delade en drink med: Belma
Du gick på bio med: Halva klassen
Skällde på dig: Kommer inte ihåg


Senaste:
Låt du hörde:
Lifehouse- Storm (acoustic)
Film du såg: The invasion
Mat du åt: Macka :P
Kram: Min kusin
Puss: Lillebror
Känslan: Ledsen
Ilska: Igår efter ett samtal..
Resa: Sarajevo! Om det är en resa utomlands?
Glädje: Ja idag, efter att jag vaknat......
Dröm: Att jag åkte ner till Sarajevo och jag hade glömt packa, så jag åkte ner med bara det jag hade på mig:P
Boken du läste: A walk to remember
Personen(personer) du träffade: Massa igår
Personen(personer) du pratade i telefon med: Martin
Personen du fick sms av: Belma
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit där
Gången du var utomhus: Inatt
Gången du sov: Inatt/idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag


Kommentarer
Postat av: David

vi väntar med spänning på bilderna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback