"När jag satte mig i hans bil behövde han inte ens va snygg"

Det var en ovanligt skön start på den första skoldagen. Första lektionen var organisation och ledarskap, den kursen är inte obligatorisk så jag visste inte om jag ville gå den eller inte men sen kom jag på att den kan va bra att ha om man vill bli eller bara råkar bli chef/ledare.. Din kanske ? ;) Mina planer är ju att starta eget, eller som vissa andra jobba mig upp till "högre position". Min pappa brukar säga till mig kom ner till jorden, men jag nöjer mig inte med bra. Har jag aldrig gjort, jag tror på mig själv och vet att bra inte duger för mig utan att jag kan va och ha det bättre än bra. Kom och tänka på låten Fighter, "thanks for making me a fighter". Jag är lite utav en fighter va, och nu kom jag tänka på "I got it from my mama". Har fått mycket av min mama, jag kan vara riktigt arg, ger inte upp så lätt- envis,fighter. Dock har jag fått "vissa grejer" av min mamma som jag inte är så nöjd med, t.ex min längd! Pappa kunde du inte gifta dig med en liite längre kanske ? Haha, nej då! Förstår att han valde min mamma, hon har ju snygga ben- det har jag också fått av min mamma som jag är rätt nöjd med va ;) (bara de va liiite längre) Men nog om mig och vad jag fått av min mamma..

Hade två lektioner efter Organisation och ledarskap sen var det lunch. Efter lunch hade vi bad men jag kände på morgonen när jag vaknade att jag verkligen inte ville gå i det där kalla vattnet och simma runt som en val. Så på gympan som var den sista lektionen behövde inte jag & Belma va där för han tyckte inte man lärde sig så mycket av att sitta och kolla på när de simma. Och vi behövde inte komma tillbaka efter våran promenad som man egentligen ska gå på om man inte ska va med på gympan. Ni kan få gå hem tjejer om ni vill. SWEEEET maaan! Men jag och Belma gick raka vägen till Resia och pratade med en dam där och plockade på oss kataloger som vi sedan gick med till George's café och bläddrade i. Vi fikade i 2 timmar och pratade om allt & alla. Mycket skratt blev det!
Belma och Anela kallade mig för pedofil. Farligt för mig sen efter att jag fyllt arton, då kan man faktiskt bli "pedofil". Fast jag föredrar "lammkött" istället för "pedofil". Fast jag håller ju inte på med lammkött längre. No,no. Vi kom även fram till att vi tjejer dras till mer "badboys". Och då passar den där fina låten in så bra "Bad boys, bad boys what U gonna do.. ".  Gosh vad jag känner mig töntig. Men det blir väl alla när de är glada?
Nu ska jag be pappa åka ner med mig till stan behöver köpa lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback