Mycket trevlig kväll.

Det var väldigt trevligt hos Ida igår! Fick träffa Josefin, Malin och Ida då såklart. Först när vi kom dit blev vi bjudna på mousserande vin av hennes syster. Vi fyra satt i köket och pratade om allt verkligen, det var ju så länge sen man sågs så alla hade något att berätta. Smaskiga detaljer ;) Efter ett tag vart vi sugna på att spela spel, det blev ett killar mot tjejer spel. Vi hade ju inga killar där men det gick bra ändå. Det var kill och tjejfrågor som man ska svara på och hade man rätt fick man gå ett steg. Jag & Malin vann stort över Ida & Jossan. Sorry girls, better luck next time ;) Det var verkligen som förr i tiden när vi hade våra tjejkvällar. Gud, vad kul man hade det då, ibland slutade det med att man låg på golvet och dog av skratt. Tycker verkligen det är synd att man tappat kontakten med så många... Fast när man väl träffar varandra så har vi verkligen skitkul, och det är bra det! Typ som igår, massa skratt blev det!
Kommer ihåg när ninni fyllde år och jag och Eve skulle "överraska" henne. Vi gick till ICA och köpte 2-liters glass och nougatsås och silverkulor. Haha så tog vi ut den där feta glassen på en tallrik och dränkte den med nougatsås och gjorde en krona av silverkulorna. Superfint tyckte vi! Glassen hann ju smälta lite påvägen hem till Ninni. Men Ninni blev glad och det var det vikitgaste.
Åh vad jag saknar stunderna med tjejerna. Vi hade det grymt kul tillsammans!

Vi kom in på andar igår också. Idas syster berättade lite sjuka grejer, usch hatar sånt för att jag tror verkligen stenhårt på att det finns något... De hade tydligen tagit hem ett medium som pratat med "spöket", helt sjukt, jag skulle ALDRIG ta hem ett medium för om det skulle visa sig att vi har spöken så hade jag inte bott kvar här. Bättre att inte veta (: Det blev sent igår, kom hem halv tre. Ida bor bara en minut ifrån mig, de hade skrämt upp mig så mkt så jag ville inte gå hem själv men fick ändå göra det sen, för malin och jossan ville inte gå en omväg. Tack för det tjejer! :)
Nej men det var verkligen jättekul igår! Det måste vi göra om!

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska vara barnvakt från fem.. Min kusin kanske kommer hit efter jobbet, hoppas det!
 
Ge mig sommar :)

image81

Kommentarer
Postat av: Belma

Ge mig dig ;) hihi!

Postat av: ena

Come and get me honey ;)

2008-01-20 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback