muppar är vad vi är (:

Oj då klockan är redan halv sju! Har mycket att plugga ikväll för att jag kommer inte vara hemma imorgon..
Äntligen, så hittade jag ett hotell i Ayia Napa! Nära stranden och centrum- kan ni tänka er?! Jag tror det blir det hotellet faktiskt.
Har varit en sjuk dag idag, det enda jag & Belma har gjort är skrattat. Jag vet inte jag var som en duracell kanin värsta energisk! Drog en massa skämt och Belma dog av skratt- som vanligt. Tur att hon är lättroad! vi var som två små lågstadie barn idag på geografin skickade lappar till varandra:

E: Jag kom på att jag skulle behöva plugga imorgon och på onsdag. Hur gör vi, när ska vi va?
B: Okej men ska vi gå till resia imorgon då och ta filmkvällen på torsdag eller fredag?
E: Kan vi göra =) =) Men inte på fredag för att min mor fyller år =) Men fan då skulle jag behöva sova hemma också.
B: HAHA! På torsdag då? Just ja du skulle sova hemma! :D
E: Jaa, din nöt! =( Nu blir jag ledsen i ögat.
B: Haha, fan då får vi väl titta på söndag eller nåt! Bakisdag;)
E: Men då, haha! SKA JAG VÄNTA EN HEEEL FUCKING VECKA?! SLUTA SPELA SVÅR NU BELMA!
B: HAHA, MEN NÄR FAN SKA VI TITTA DÅ!? GE FÖRSLAG JAG ÄR INTE SVÅRFÅNGAD! du kan få mig lätt;)
E: Haha, lättfångad brud:D Jag kanske blir din 20: e Belma ;) Men jag vet inte isånnafall ikväll, men det går inte.
B: HAHA, oj oj oj, ja min 20:e ;) Hot baby. ikväll?! jag har ju stödmatte till sex!haha
E: Niiice! Stöd Belma ;)
B: Stöd kan du vara;)
E: Bää på dig (tom i skallen) Jaja men dissa mig fuling
B: Hej Får! jag dissar aldrig dig det vet du darling ;) Naaaw, puss på skinkan.

La ni märke till belmas "bakisdag"- typiskt hon och "bakisdag" ......- VÄNTA NU! Nej faaaan, hahaha kom på NU vad du mena med bakis! HAHA Jag trodde du mena baka bullar eller nåt. HAHA, men nu fattar jag- vara-bakis-dag! :D KACHING!
gosh, vilka töntar vi är- jag kommer att ångra detta inlägg..

Kommentarer
Postat av: Belma

HAHAHAHHAHAHAHAHAH asså du är dummar än mig fan :D BAKIS? Du vet dricka + dagen efter = bakis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback