Lördag [=

Ska snart börja göra iordning mig. Belma och Jossan kommer till mig vi ska försöka hitta nåt ställe vi vill åka till sen i sommar. Jag vill helst åka till Ayia Napa men vi hittade inga bra ställen, man får liksom välja om man vi gå till stranden eller gå till centrum. Vi vill ju ha hela paketet liksom! Hotell mitt på stranden mitt i centrum, fast som sagt det är lite svårt.. Äh vi får se, vi får väl välja. Fast bäst vore nog ändå om man valde att bo mitt i centrum sen får man gå till stranden, ta en promenad och förbränna gårdagens kalorier ;) haha.
Belma & Jossan ska bara vara här en liten stund för att jag ska till Ida vid sju och Jossan& Belma ska nog bowla :)
Måste kila nu! Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback