Inte min dag igår men

den sluta ändå ganska bra...
Börja med att jag snoosa i 40 min (som vanligt). Det första jag gör när jag kliver upp ur sängen och märker att jag är själv hemma är att sätta på ztv för att piggna till( the voice funka inte ), SEN när jag ska öppna badrumsskåpet och ta tandborsten råkar jag ha ner mammas nya parfym som hon köpte för två dagar sen! Jo men självklart ska den gå sönder och det blir typ två hack i kaklet! Woow mamma kommer döda mig för parfymen och pappa kiommer döda mig för kaklen! Men vi kan alltid se det från den ljusa sidan och typ tacka gud att hela flaskan inte gick sönder, flaskan är typ halv men parfymen funkar ändå som tur är har flaskan väldigt tjockt glas. Jag limma fast glasbiten (en stor en) med nagellim! Thank god for nagellim! något alla borde ha i handväskan, nödsituationer. Men hacken kunde jag tyvärr inte rädda med nagellim...
Sen kom jag försent till lektionen- vi hade prov. "Fint folk kommer alltid sent" och har problem på morgonen..
Ja, som sagt dagen började inte så jättebra men det blev bättre sen.
Min kusin ringde mig vid fem och frågade om jag ville följa med och träna. ABSOLUT! hon gick på pilates jag fanns som vanligt vid löparbanden. Sprang fem km! Fem liksom, duktig tjej ;) Och gjorde 60 sittups. Jag är mkt stolt över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback