Hey there!

Idag är jag ledig, fick panik när jag vaknade och såg vad klockan var, 12:47! Hoppade upp ur sängen, jag älskar att sova och bara ligga i sängen men jag älskar inte att ligga i sängen eller sova till ett! Nejnejnej, det funkar ju inte! Gick till stan och kollade lite där, fanns inte så mycket. Skulle ha gått och tränat men det blev inte så. Men jag var ju ute och gick i två timmar, det räknas väl ändå? Jag var som Bambi på hal is, det är ju som en skridsko bana här utanför, eller överallt! Behöver inte gå till IP! Bara sätta på sig skridskorna och åka på gatan.. Just ja, det var det jag ville göra i vinter! Åka skriskor (fast inte på gatan), haha. Det var så längesen! Säkert tre år sen! Hoppas snön och kylan är kvar så man hinner göra det!

Här kommer lite kort från nyår! =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback