HALLÅ HALLÅ!

Guess whos back?!
Har inte orkat skriva några blogginlägg, men nu är jag på hugget igen känns det som! Dock har jag inte så mycket att skriva om...
Idag när jag var nere på stan på lunchen så fick jag syn på en tuggummiautomat! Jaha och tänker ni då? Brukar jag också tänka, har jag alltid tänkt när jag gått förbi den där satans automaten men just idag så tänkte jag inte så. Jag tänkte GUD vad gott det skulle va med ett sånt där tugummi! Ni vet såna där runda stora som knappt går att tugga. Jag kunde inte sluta titta på den där automaten! Men så feg och mogen som jag är så vågade inte jag gå till den och stoppa ner en krona i den och ta ett tuggummi för att fiket mitt emot var fullt med folk, och vad skulle de tänka om de såg en 18-årig tjej gå stoppa enkronor i automaten- för jag hade inte köpt ett utan det hade blivit flera (; haha. Så det var bara att gå förbi, men jag ska allt köpa mig såna tuggummin nästa gång när vi är flera 18-åringar ;) Att man inte kan få va barn ibland?!

Slutade jäääättetidigt idag! Halv tre! Det är WOW om man går på Europa. Annars är man väl hemma fem, halv sex varenda dag. Jag var överlycklig när sista lektionen var slut, det var nästan så att jag sprang hem va! Det bästa som finns när man kommer hem sådär lagom tidigt och är trött det är att gå sova någon timma. Så det var det jag gjorde, jag gick och lade mig och sov en timma. Gosh, vad underbart det var! Min dag var gjord! Nu sitter jag här nere i mitt rum med datorn på bordet och ska skriva mina "läxor". Har ni tänkt på vad töntigt "läxor" låter ? Jag har mycket men ändå lite..
* Skriva broschyrer
* Skriva klart samhällen
* Skriva VD-rapporten
* Läsa ut en bok och svara på frågor, två sidor med frågor. Seminarium imorgon.
* Plugga lite geografi, 

Jag vill ha sommar ! (:
image80


 

Kommentarer
Postat av: Belma

hahahah. du är inte 18 än men du kan få vänta tills i sommar så kan vi gå till den där tuggummisaken ;D

2008-01-15 @ 20:05:00
Postat av: jag

jag är mer artomn än vad du är iallafall ;) och vadåå sommar?! vår förfan!:D

2008-01-15 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback