Guten morgen,

Så ska vi säga när vi är nere i Berlin- jag har börjat öva lite som ni ser (:  Är i skolan nu börjar om exakt 14 min. Ovanligt tidigt för mig! Annars brukar jag vara i skolan typ 4 min innan vi börjar sådär precis att jag hinner gå till skåpet ta mina böcker kolla mig i spegeln en sista gång och sen springa till det andra huset där vi ska ha lektion. Anledningen till att jag är så otroligt tidig idag är att jag bytte bara om 2 gånger imorse, som annars brukar vara tjugo gånger. Tar typ ut hela garderoben på sängen och provar nästan allt. Fråga Belma hon vet! Och pga mina klädbyten så får jag oftast ta en joggingtur till skolan (: 
Nu ska jag kila upp till Företagshuset och ha Organisation & Ledarskap. "WOHO" liksom I just love, love, löööööv mondays! ... (8 min kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback