Gott nytt !

Första dagen på det nya året. Jag hoppas det här året blir bättre än förra, jag säger inte att o7 var ett dåligt år men man vill ju alltid att det ska va bättre. Hoppas på förändringar...
07 var ju helt okej, många grymma fester, mycket bra semester- den bästa hittills, bytte klass vilket var nog det bästa valet jag gjort det här året iallafall. Ja något jag kommer minnas är ändå när Martin var här. Haha, det var kul! Fast vi vet ju båda, Martin, att jag & du inte funkar ihop som par (; Det fick vi lära oss det här året ,Tyvärr, men "tredje gången gillt" funkade inte heller. Haha. Och Jakob som förlorade körkortet påväg upp hit, det var nog lite mitt fel också. Hoppas ni har det bra nere i Kalmar!

Just det, Hovfjället ja! Jag var såååååå arg på mamma och pappa när vi var påväg upp dit. Vad skulle jag göra uppe i fjällen?! Jag hatar snö och jag tänker inte åka nånting! Tänker sitta i stugan hela veckan! Meeen, jag hade så fel jag! Vi hade det grymt kul där uppe! Jag ville inte åka hem, lärde mig åka skidor snacka om att jag var grym i backarna (; Såg ut som självaste Gunde Svan! (om han nu åker skidor, fråga mig inte sånt!) Efter att jag hade åkt tre gånger i grön backe så skulle jag och en till kille åka i de andra, okeej jag gick med på det.. Men jag trodde itne jag skulle få åka i svart backe! Han lurade mig. Fick värsta paniken när jag åkte ner för den så det gick inte så bra, kommer inte ihåg om jag rullade istället..? Men envis som jag är, jag ger inte upp så lätt, så jag började "klättra" upp för backen då för jag skulle åka ner för den och inte rulla! Woho vad bra det gick! Lite läskigt var det men det gick så bra så (;  Belma däremot åkte ner för alla backar på rumpan. Bra Belma mycket bra du såg ut som en invalid-Gunde. Better luck next time! Fester på kvällarna, ja kortfattat det var mys!

Sen har man väl haft mindre roliga stunder..
Men o8 ska inte innehålla såna stunder! Det ska bara vara glädje och lycka! Men jag tror inte att ett år kan bara vara bra, det måste innehålla något dåligt.. Tror jag iallafall, det är en del av livet.
Maj då fyller jag arton, hoppas på ett körkort då också! Berlin i en vecka med alla tvåor dagen efter min födelsedag! Sen kommer sommarlovet, då planerar jag minst två utlandsresor. Några i Sverige kommer det nog bli också. Börjar trean i höst, va skönt! Och förhoppningsvis väntar "en flytt" för mig, var vet jag inte än. Min mamma kommer dö om det blir så, stackare! (: Men jag funderar även på att resa istället. Till USA, har alltid velat åka dit.  Så är det.

Igår, Nyår, hade det jättekul. Belma & Jossan kom till mig vid sex, jag var själv hemma så volymen var på max (; Fixade oss inför kvällen, vi var mycket snygga. Belmas mamma kom och hämtade oss vid åtta, vi åkte upp till lokalen mamma och de hade hyrt. Var en massa där, släkt & vänner. Jag hade det jättekul där, de dansade, sjöng karaoke och grejer. Vi drog till Luka runt tio, där var det ännu roligare! Han bor ju mitt i stan så det var inte så långt till hamnen, gick dit strax innan tolv och inväntade det nya året. Fullt med folk och en massa raketer! Ja och sen efter det var det efterfest på efterfest, kom hem sex imorse. Fast jag kunde ha hållt på till nio jag, hehe.
Usch, jobbar imorgon. Har verkligen ingen lust, jag är jättetrött. Hoppas jag är sjuk. Men tjejer, tack för igår!

Nu ska jag ta en dusch, får gäster snart.
Bilder från igår/inatt kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback