Fresh

Yes, nu är man hemma. Var hos Viktor en stund, var en massa folk där som firade KM, Han fyller arton idag! (: Grattis! Själv så har man "några" dagar kvar, 10 maj (LÄGG DET PÅ MINNET)någon som orkar räkna? Jag vet inte vad jag ska göra den dagen, hur den ska firas. Någon som har något förslag?

Jag & Dennis pratade gamla minnen nu hos Viktor. Jag & Dennis har gått i samma klass sen ettan. 6-9 var ändå roligast, minnen för livet! Ojojoj vad jag saknar den tiden! Jag tycker synd om lärarna speciellt Bosse. Vi bara väntade på att hans hand skulle "åka" av eller att han skulle få en hjärtattack på lektionerna. Anledningen till att hans hand skulle åka av är att han slog något så förbannat hårt på bänkarna när han blev arg på oss- vilket var väldigt ofta! På hans lektioner gjorde man något av följande: kastade sudd på varandra eller varför inte på Bosse, sov, pratade i telefon, planerade kommande fest/er, tog varandras pennor/mössor you name it! Vi var värst på skolan, men ändå väldigt omtyckta. Haha Emil var klassens bad boy, han var så uppkäftig mot lärarna och varenda ord i meningen började på bög. Ändå så fick han en ros och diplom på avslutningen för sitt fina uppförande? De måste ha blivit något fel där va! Då var man trött på klassen och man längtade till avslutningen, men bättre klass får man leta efter. Saknar den tiden med er!

  De här gucciskorna är ett måste i min garderob! Vill ha, vill ha! Och den här ursnygga klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback