Fredag imorgon!

Har inte skrivit nu på några dagar. Har inte hänt så mycket, skola och tränat. Onsdag började "mitt nya liv"- sallader & träning. Jag, Belma & Cornelia ville inte äta i matsalen var inge vidare mat och ingen av oss orkade gå dit bort så vi gick ner till stan och käkade lunch där. Alla var nyttiga och käkade sallad, sen när skolan sluta gick jag och tränade. Sprang 5 km och styrketränade lite. Jag var så dukitg jag! Idag hade jag sovmorgon till elva, var nere på stan och kollade på en väska innan jag gick till skolan. Hade bara två lektioner idag men var ändå i skolan till sex... Pappa fick komma och hämta mig då för jag var jättehungrig och trött! Har inte gjort så mycket idag, suttit vid datorn och skrivit klart mina skolarbeten som vi fått redan första veckan ?!
Fredag imorgon, den här veckan har gått väldigt fort. Imorgon är det skola, träna på håltimman, jobba och sen hem! Får gäster på kvällen och jag tror Belma kommer också. Vi ska kolla resor (:

Min lillebror berättade för mig idag att de byggde rymdskepp på dagis. Jaha sa jag, och så skulle jag se om han visste vad det var, bara såhär på skoj. Så jag fråga "Vad är rymdskepp?"
"Det är såntdär som ser ut som plus, de åker i rymden och skjuter... Som i star wars"
De är bara för roliga småbarn när de ska förklara. Jag sa också att jag kanske ska flytta.
"Nej" säger han då "du kan inte"
Nehe varför inte det då?
Du har ingen kille!
Hahaha, jag måste ha en kille för att flytta. Jaja (: Dags för sängen nu!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gullig lillebror! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback