Blondes VS brunettes.

Tror jag håller på att bli sjuk eller så spökar min mage igen. Funderar på att gå till doktorn igen för det har inte direkt blivit bättre... Jobbigt är det iallafall. :( Har haft en supertrevlig helg, det var längesen! Det enda som fattades var min Belma. Men vi får ta och träffas nästa helg, då ska vi ha kul! Första 18-års festen! Hon hade världens bästa dröm också, hoppas den går i uppfyllelse- att jag & hon flyttar härifrån och bor ihop. Det kommer nog bli så och jag ser verkligen fram emot det! Då blir det en flytt söderut (:
Ska kolla film nu med min mor :)
Later! 

Maah, vill bli blond igen! Kom att tänka på, igår när vi körde det där spelat hemma hos Ida. Jag & Malin körde mot Ida & Jossan och jag och Malin vann. Jossan och Ida är blondiner och jag och Malin är brunetter.. Kan det betyda något kanske ? ;) Blondes vs brunettes.. Malin var så rolig igår vi fick en fråga så skulle vi svara på den. Men vi var inte överrens om samma svar, hon ville svara det och jag något annat. Så sa jag till henne "Malin jag lät dig svara sist och du hade fel nu ska du låta mig svara". "Ska du hålla på sådär kommer vi att ha fel på varenda fråga och förlora stort". Men jag lyssnade inte på henne och svarade rätt på alla fyra frågor! JUST DET MALIN! Det känns mer rätt att va brunett va, eftersom jag är så smart, blir jag blond igen kommer inte folk ta mig på allvar.. Haha nej skoja. Smarta blondiner är tufft;)

Hon är så sjukt snygg i den här videon:



Vad tycker ni mer om, brunetter eller blondiner? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback