wöwwöwwööw.

Wööw, blev inge plugg igår såklart... Jag gick till min kusin istället och fixade hennes naglar som tog 4 timmar! Gjorde ju nagelförlängning på henne. Det hade tagit en, två timmar om inte hon skulle fixa till sina ögonbryn mitt i alltihopa, dricka kaffe, spela in några program, klaga på musiken, äta och såvidare... Men hursom, naglarna blev superbra! Hon var jätte, jätte nöjd och jag med! Nu är hon uppe i luften påväg till Bryssel till hennes pojkvän. Imorgon åker de tåg till Paris tar bara två timmar, tänk om man också kunde sätta sig på ett tåg så var man i Paris efter två timmar, det skulle vara något va?! Nej vi kommer till Stockholm istället, typ...

Här är min planering för idag:
Plugga 13:00 - 14:00
Fixa mig, duscha och det 14:00 - 15:00
Lilli hämtar mig 15:00, Hem till henne och baka åt henne?!! Hon ska ha ljusparty ikväll och vill ha något att bjuda på men hinner inte fixa själv. Tur att jag har lov då och ställer upp för allt & alla! 

När jag kommer hem vet jag inte, men ska nog gååå hem! Inte "kom och hämta mig jag är trött orkar inte gå". Stackars pappa som leker taxi hela tiden.
Ikväll får vi se vad som händer, det är torsdag REDAN. En vecka till hade varit toppen!

Hennes naglar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Enna! Gud vad duktig du är på det där då. Är det som riktig nagelförlängning med acryl eller gel? Hur får du tag på det? Jag är nämligen jätte jätte sugen på att göra en förlängning på mina naglar, och om du har tid&lust någon dag kanske man kan anlita dig istället för att gå till en salong? Och jag betalar självklart =)
Hoppas allt är bra med dig, kram!

Postat av: ena

Heej Lina! Det är gel som man använder, sen sprayar man med en spray så att gelen stelnar. Det finns att köpa på dofter & sånt, finns kit att köpa kostar runt 130 kronor tror jag. Om du inte vill köra själv så hjälper jag gärna till! :)Det är bara bra här! Hoppas det är bra med dig! KRAM./ E

2008-02-21 @ 19:46:36
URL: http://ennaena.blogg.se
Postat av: Lina igen

Jaha åh vad spännande :p ja alltså jag är inte så bra på sånt där, så det vore jätte snällt om du ville hjälpa till. Såg skit snyggt ut på bilderna! Säg nån gång du kan så kanske vi kan träffas. Och det är ju trevligt för det var så länge sen sedan sist ju :O Jo allt är bara fint här med =) Kram!

2008-02-21 @ 19:51:10
Postat av: ena igen (;

Självklart kan jag det! Vi kanske kan ta det i helgen eller nästa vecka ? Kram

2008-02-21 @ 20:11:35
Postat av: Lina igen igen ;P

Ja men kanske nästa vecka om du kan någon dag? Kanske på onsdagen? :D Eller om du slutar tidigt på tordsdagen för jag är ledig då på dagen, hehe.
Vad spännande, wiiie :D
Kram!

2008-02-22 @ 12:30:30
Postat av: ena

Vi kan ju höras (: jag slutar sent på torsdag=/ Kram

2008-02-23 @ 23:40:08
Postat av: ena

Jättebra, jag hör av mig! :) Kram

2008-02-24 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback